اهداف کلان

  • افزايش سهم بازار از طريق توسعه سرمايه‌گذاري‌ها
  • ارتقاء كيفيت محصولات
  • ايجاد نشان تجاري
  • بهينه‌سازي زمان‌بندي پروژه‌ها
  • ارتقاء همسويي فعاليت هاي اقتصادي با سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي

زمينه هاي فعاليت :

موضوع فعاليت طبق اساسنامه:
موضوع فعاليت شركت به عنوان يك بنگاه اقتصادي بر طبق اساسنامه عبارتست از سرمايه گذاري در فعاليتهاي اقتصادي در زمينه هاي امور كشاورزي و منابع طبيعي و صنايع تبديلي مرتبط و اشتغالزا و فعاليت هاي عمراني از جمله در زمينه هاي ساخت و ساز در ساير كاربري هاي سود آور و ارائه كليه خدمات فني و مهندسي و كليه فعاليت هاي بازرگاني مرتبط ميباشد.
در حال حاضر از ميان فعاليتهاي فوق شركت منحصرا به ساخت و ساز و احدهاي مسكوني ، اداري ، تجاري،اقامتی ،گردشگری و در (9) استان کشورفعالیت داشته و دارد. حوزه فعالیت شرکت عمدتا در تهران بوده و در شهرهای مشهد مقدس،اهواز،اصفهان و تبریز نیز دفاتری تأسیس نموده و در حال حاضر عمده فعالیت های خارج از تهران شرکت در استان های البرز، مازندران، قزوین،خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان،اصفهان،آذربایجان شرقی،خوزستان متمرکز گردیده است.

روش اجراي كار:
يكي از مهمترين سياستهاي ترسيم شده براي فعاليت هاي شركت از سوي مجمع وهيئت مديره اجراي پروژه ها با مشاركت بخش خصوصي است. به طوري كه شركت پس از تهيه زمين و اخذ پروانه طي آگهي هايي از طريق روزنامه هاي كثير الانتشار مبادرت به انتخاب شريك نموده كه در حال حاضر تعدادي پروژه درمناطق شمالي شهرتهران كه عمدتا با مشاركت بخش خصوصي مي باشد در دست ساخت دارد.
در ساخت پروژه ها تامين هزينه هاي ساخت و اجراي كار به عهده شركائيست كه عمدتا متخصصين و پيمانكاران ساختماني مي باشند. شركت نيز نظارت عاليه خود را بر جريان ساخت پروژه ها از طريق كنترل پيشرفت فيزيكي طرح طبق برنامه زمان بندي در طول اجراء اعمال مي كند همچنينانجام آزمايشات مورد نياز در خصوص كارهاي بتني ، فلزي و مقاومت مصالح مصرفي ، كنترل كيفيت و مرغوبيت مصالح وارده به كارگاه و تطبيق آن با مشخصات فني خصوصي پيوست قراردادها، به هنگام نمودن نقشه ها از طريق مشاور با هماهنگي شركت و ابلاغ آن به شريك ، تشكيل كميسيون تحويل موقت و قطعي و كنترل در رفع نواقص كارها در حين اجراء و در زمان تحويل پروژه ، نظارت بر رعايت ضوابط ايمني و به كار گماردن نيروي انساني ماهر و متخصص توسط شريك و با استقرار ناظر مقيم از ابتدا تا انتهاي كاراز ديگر نظارت هايي است كه توسط شركت اعمال مي شود.
در پايان، پس از اتمام مراحل ساخت و تقسيم واحدهاي طرفين، شركت از طريق مزايده عمومي اقدام به فروش واحدهاي توليد سهم خود ( با شرايط ويژه ) مي نمايد.

شركت توسعه و عمران اميد؛ Omid Construction & Development CO.

چشم انداز 5 ساله سوم:

“تبدیل شدن به برترین شرکت صنعت ساختمان در بورس اوراق بهادار تهران”

بيانيه ماموريت

شرکت توسعه و عمران امید در راستای ارزش آفرینی اقتصادی – اجتماعی، ماموریت‌های زیر را در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر عهده دارد:

1- توسعه سرمایه گذاری، مشارکت، مدیریت پیمان و ساخت و ساز در املاک مستعد سرمایه گذاری

2- حضور در عرصه ارایه خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری در بازارهای منطقه ای

3- ترویج فرهنگ معماری اسلامی – ایرانی و گسترش ساختمانهای سازگار با محیط زیست و بهینه سازی انرژی در طراحی پروژه ها

شرکت توسعه و عمران امید خود را متعهد مي‏داند با تاکید بر مشارکت ذینفعان و بکارگیری سرمایه انسانی متعهد و متخصص و نیز با تمرکز بر ارتقاء کیفی محصولات، روش‌های نوین جذب سرمایه و روابط اثر بخش با سازمان‌های مربوطه، حقوق ذي نفعان خود را به نحو مطلوب تامين نماید.

ارزش‌هاي محوري

ارزش های محوری شركت توسعه و عمران اميد  حفظ كرامت و جایگاه ذینفعان شامل مشتریان، سهامداران، نيروي انساني و سایر ذی نفعان اجتماعی؛ ارتقاء بهره وری و اشاعه روحیه جهادی می باشد و بر آن است تا بتواند در راستاي ايفاي تعهدات خود گام بردارد.